FAQs
Hvilket fraktselskap leverer min bestilling?
Vi benytter oss av frakt leverandøren PostNord som leverer pakken i postkassen eller ved dørmatten din. Merk! Større pakker som ikke får plass i postkassen vil bli levert til ditt lokale utleveringssted.
Er det mulig å spore bestillingen min?
Ja, det er mulig å spore din bestilling. Etter pakken er sendt så vil du få tilsendt et sporingsnummer på e-post, slik at du kan spore bestillingen hele veien hjem til deg. Hvis du ikke har fått tilsendt noe sporingsnummer innen 2 virkedager så kontakt oss så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet.
Hvor lang tid tar det før jeg mottar bestillingen min?
Vi behandler bestillingene innen 1-2 virkedager og leveringstiden er på 1-4 virkedager med PostNord.
Hva gjør jeg hvis jeg ikke har mottatt varen min eller den har blitt ødelagt under transport?
Hvis du ikke har mottatt varen din innen 10 virkedager etter bestillingen ble sendt så vil vi at du kontakter oss via e-posten: support@comfyking.no så fort som mulig, slik at vi kan løse problemet.
Hvor aktiverer jeg rabattkodene mine?
Rabattkoder skrives inn i et eget felt ved å trykke på "vis bestilling sammendrag" øverst på siden. Den nye rabatten vil da oppdatere seg automatisk. Hvis du opplever noen problemer med å aktivere rabattkodene så kan du kontakte oss via support@comfyking.no så skal vi hjelpe deg så fort som mulig.